29 mars 2007

Stirrig och rastlös

Imorrn är det dosimetritenta, huaaa. Drabbas av lätt ångest när jag tänker närmare på det, så jag försöker låta bli. Orkar inte försöka lära mig mer. Trots att det är kul när man förstår sammanhang, och jag har lärt mig och förstått mycket den senaste pluggveckan...
Men nu är jag livrädd att börja gå igenom allt en sista gång, för tänk om jag hittar något jag verkligen inte kan och inte hinner lära mig :|
Jag vet visserligen redan att det finns massor som jag inte kan speciellt bra (är mkt tveksam till om jag kommer klara nån del av den här tentan), men om jag låter bli att tänka på det så...blir det säkert bra.

Efter tentan planeras skoshopping, jag är i akut behov av svarta pumps. Och röda, men svarta först. Är inte riktigt säker på hur de ska se ut, lack med liten platå är visserligen jävligt snyggt...men det börjar bli uttjatat (trots att jag aldrig haft några själv). Nog för att jag skulle använda dem om någon tex slängde ett par Louboutin på mig...men troligtvis kommer detta inte att inträffa :(


Men drömma kan man ju.
Ok, lite till:


Åter till verkligheten. Jag är inte välbetald nog för dessa underverk (än).

Om en vecka är det påsk...jag vill bunkra upp med ruttna ägg och kasta på tiggande snorungar. Jävla glin, de borde stanna hemma och plugga istället för att ränna runt och trakassera folk. Alternativt klippa gräsmattan eller städa toaletten hemma, så kanske de har möjlighet att göra sig förtjänt av godis ändå - betalat med föräldrarnas pengar.


Jag är uttråkad och rastlös. Samt lättirriterad.


Saker jag hatar just nu:

  • junk mail
  • den här bloggens värdelösa texteditor
  • eventuella plötsliga förändringar av mitt jobbschema
  • att min hyresvärd tänker försöka sno min cykel
  • JUNK MAIL!!! Jag vill inte ha nån jävla resa till Yokohama med min kompis Fructisschampoot!
  • pensionsval (ffs, jag kommer dö på min 65-årsdag)
  • det imbecilla ansiktsuttrycket på min mjukispingvin i bokhyllan
  • håriga grannar som sprider rövsvett i kökssoffan

Men jag gillar den här bilden.


Man kan inte låta bli att fråga sig vem som njuter mest...


1 kommentar:

Kladd sa...

hett tips:
>>> http://www.gmail.com <<< tror fan inte jag fått fler än typ 2 skräppostmeddelanden på lika många år med den mailen =D