31 oktober 2006

En helt vanlig MSN-konversation

Fårgranne säger:
om det står "se teballe sid 28" på tentan så bryter jag ihop...
Morgan le Fay säger:
jag med...! :D
Fårgranne säger:
..om jag nån gång gör en tenta, så ska jag fan ha med tabeller o skit..bara för att kunna skriva fel med flit! allt för att se hur många studenter som bryter ihop...
Morgan le Fay säger:
:D:D:D
Morgan le Fay säger:
lätt värt att vara tentatant på en sån!
Fårgranne säger:
"se teballen"
"en patient runkas.."
Morgan le Fay säger:
*bryter ihop*
Fårgranne säger:
Det vore ju sååå skoj :D
Morgan le Fay säger:
"studera kurvorna"
"runka sen patienten"
Fårgranne säger:
:D:D
Fårgranne säger:
"en patient runkas först för hand med maskin o sedan automatiskt med en robot..."
Fårgranne säger:
"elektroner kommer då att ejakuleras..."
Fårgranne säger:
"ejakulera (eluera) provet...."
Fårgranne säger:
"för in provröven i hålet..."
Morgan le Fay säger:
jag har helt missat hur dirrrty de här kurserna faktiskt är! :|
Fårgranne säger:
:S skojar du eller. de tänker nog bara på snusk!
Morgan le Fay säger:
PROVRÖV???
Fårgranne säger:
felskrivning ju (A)
Morgan le Fay säger:
vilket hål ska man för in provröven i???
Fårgranne säger:
valfritt tror jag
Morgan le Fay säger:
:|
Fårgranne säger:
eller kanske lite mer rakt på sak..."beräkna penetreringen av Madamme Ylva när Bosse B. kommer och ska göra rent rören..."
Morgan le Fay säger:
*skrattattack*

Inga kommentarer: