13 november 2006

Måndags...plugg.

Nästan en halv liter rosévin kvar sen lördagen, som inte står sig längre än 2-3 dagar. Så vad gör man en måndagkväll, well, dricker upp det. Påbörjar iaf. Jag har druckit ett glas, och ca 75% har gått rakt upp i huvet, de resterande 25 har gått…neråt…!

Bloody alcohol. Svårt nog att skriva labbrapporter ändå….som tur är så är det inte alls mycket kvar, ska bara flumma lite kring ämnen och halveringstider i olika plastskivor.

Verkar som jag börjar förlora lite tolerans iaf, vilket faktiskt känns ganska bra. Undrar vad jag får för mig att skriva efter ett glas till?

Hrm. Nu ska jag flumma klart på rapport, sen öppna mitt snordyra bokpaket (1890 jäääävla spänn!) och studera anatomi.

Dock, jag vill hellre studera anatomi på andra sätt…

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosévin, måndagkväll och partikel-/strålningsfysik. Jag har hört kombinationer nära denna men tror ändå den leder ligan.

Stay safe, dra ur TP-kabeln och göm mobilbatteriet om du tömmer vinpaketet. :]

*gosar ned mig i din fluffsäng och kikar upp med ett öga ibland för att se när du insuper rusdryckerna och skrattar hysteriskt åt kvadratlagen*

Anonym sa...

-Va gör du?!?!
-Aiiiihiii
-Hälsa mormor du