2 november 2006

No more tentaångest

Tentaperiod äntligen slut! Gorgeous. Dagens exemplar kändes som att det gick lite bättre än den förra, om än inte bra, men kanske en förbättring. Behöver ha 20/40 för att bli godkänd, men minst 8 på varje del (av två). Problemdelen kände seriöst alldeles för lätt, det kan inte vara så simpelt, första problemet var nästan gymnasienivå liksom...jag måste ha fattat nåt väldigt grundläggande väldigt fel :/ Pi liksom, bara jävla pi. Back-scatter?
Hoppas vi får resultaten first thing nästa vecka, så jag vet om hela mitt jullov blir icke-existerande eller inte. Eller bara halvt.
Var hemskt okoncentrerad under hela tentan också, av flera anledningar. Mest en. Men ett tag...så började jag tänka på "teballe", och kunde inte vara tyst. Satt och fnissade för mig själv och försökte att inte höras, men vet inte hur bra det gick.
Resten av tiden tänkte jag på dig. Som att ha feber, helt snurrig, vad har du gjort med mig? Tycker om dig, så mycket...

Inga kommentarer: