5 november 2006

The perfect dwarf

Åkte hem idag för att plugga, men det har jag inte gjort. Har istället sovit och tagit igen slösurfande. Hrmf. Innan jag somnar seriöst ska jag försöka läsa lite i nya Pratchettböcker, och försöka få tillbaka den där underbara känslan av att vara 13 år och komma hem för att försvinna in i en bok och inte ha kontakt med världen förrän några dagar senare när den är slut. Notera att detta var det enda underbara med att vara 13 år, och att jag inte på något sätt vill tillbaka till den tiden.
Skaffade ny mediaspelare nyss också, men har inte lyckats få den att se ut eller fungera riktigt som jag vill. Winamp var iaf enkelt... Och jag vill ha en fungerande MSN-plug-in! Eller en som jag begriper hur jag ska få att fungera rättare sagt. Mupp.

Sen...så har jag gjort lite alternativa självporträtt med tema South Park, fula små fetingar. Kom på att formatet var utmärkt att designa dvärgar med, och det perfekta tillbehöret fanns.

Skrämmande snygg, eller bara skrämmande.

Now playing: Heaven Tonight - His Infernal Majesty

I'm in love with you
You are my heaven tonight
I'm in love with you
You are my heaven tonight
I'm in love with you
You are my heaven tonight
I'm in love with you
You are my heaven tonight


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kanske inte behöver nämna hur o-förvånad jag är över att du inte fick något pluggat igår, men det fick inte jag heller så, vi är nog normala båda två (inget skall mätas relativt ambitiösa KTH-människor nu)...
Mediaspelare, du måste ha foobar2000 jue, och den har plugin för MSN också :] Eller ja, roligt om du hittat en annan bra som jag får sno sen.



Tänker på dig hela tiden.
I'm in love with you