21 februari 2007

"Hur vet man om man är oskuld?"

Blähä. Jag har tråkigt och borde sova. Men är ledig imorgon, och då är det oerhört svårt att övertala sig själv att besöka sängen.
Har under kvällen lyckats skriva en labrapport, not bad, aningens mindre ångest. Förhoppningvis kan det bli en till imorgon, eller åtminstone en halv...och jag kräver åtminstone en semla.

Var och hämtade några kg kotyg idag, mycket vackert. Kommer bli fina och fluffiga gardiner och kuddar så fort jag får tag i en symaskin! Mammas 50-årspresent anlände också i brevlådan och såg fin och trevlig ut.
Fick även det klassiska orangea kuvertet...som jag inte förstår, och inte heller orkar bry mig om.

Urk. Det här inlägget blir lika tråkigt som jag känner mig...vi får liva upp det hela med en bild!


Om jag hade en gräsmatta skulle den vara emo. Och om jag hade en bil skulle jag ha den där bilden som sticker.

Andra saker som roat mig under kvällen:

Dum ungdomsfråga
Mitt förslag: en...kuk?

Dum ungdomsfråga 2
Men säg det till din mamma du. Spela gärna in det och lägg upp på youtube också.

Dum ungdomsfråga 3
:|...... :|:|:|

Dagens ungdom. Dokusåpagenerationen...
Fan, om man inte vet hur man blir av med oskulden så ska man nog behålla den ett tag till!

Annars har jag hittat den perfekta siten, Uncyclopedia, i synnerhet artikeln om Chuck Norris.


"Steve Irwin was not killed by a stingray. He was killed by Chuck Norris."


Inga kommentarer: