17 mars 2007

Emotional

Jag är ovanligt känslosam idag.
Har sett på massa ER-avsnitt i några timmar nu innan jobbet, och fått tårar i ögonen när folk dör, när de kramas och när de friar.
Lite tårar är ändå ganska mycket, för jag är inte den som brukar gråta floder av filmer och sånt (även om det har blivit värre med åren).

Antar att det är nu jag ska skylla på mens...men den har jag inte, även om jag borde ha det just nu.
Fine by me, bara den kommer nästa månad så. Sen börjar jag oroa mig.

Nu är jag bara sentimental liksom, sitter och funderar över livet; hur jag vill leva och vad som betyder nåt.
Du betyder mer än jag kan beskriva, Fluff, och jag vill dela allt med dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

*droppar lite vatten från fluffnördens hår, ankommen till en i övrigt helt nedsläckt del av kth*

Bättre start på en snöblaskregnig söndag än att råka läsa din blogg kunde jag nog inte få.

Vill bara skicka en massa kärlek nu :]

Anonym sa...

Tuggar lite kalla och för dåligt kokta (och överkryddade) nudlar, bredvid några andra söndagsentusiaster som äter makaroner.

Läser din blogg igen och kan inte svara vad jag tänker. Utan svarar bara för att visa att jag läst och det jag läst gör mig väldigt glad :] Om du inte redan har vaknat nu så får du ett väcknings-sms om en timme...

Anonym sa...

Hanna goes EMO :P