24 juni 2007

Midsommar

Min midsommar inbegrep en ekorre, hästar av olika slag, många skrikigt äckliga barn, kladdiga jordgubbar, kladdande med nämnda jordgubbar, massa cyklande, lite folkmusik, en oerhört ful haje, ett tält, samt en pojkvän att dela allt detta med (förutom ekorren, men jag förevigade den med kameran).

Ungefär såhär:

Picknick utanför Ekshäradsgården, jävligt lantligt och fint typ. Och brie. Jag lyckas aldrig se normal ut på kort av nån anledning, men som tur är är jag snyggare i verkligheten.


Barn till förbannelse. Och föräldrar. Alla hade kamera.


Ekorre! För att kompensera dess litenhet krävs större bildformat.


Cyklande på Djurgården, mycket fint. Tillika fin cykel. Kedjan hoppade inte av.

Bestigandes häst. Jag var mesig och vågade inte försöka bli uppknuffad på ryggen, så det fick duga med ett ben att rida på. Hästjäveln var hal.


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig midsommarblogg. Jag plockade just ihop tältet som iallafall nästan hade torkat, det var en mysig midsommar :)

Vad sjukt elak ekorren ser ut om man zoomar in på bilden!

Hur katten blev en Haje kan jag inte förklara, och mr Bean kom upp nästan först när man googlade på "semester" och bildsök! Bilder är mysigt! Jag får ta och sno alla midsommarbilder från dig vid tillfälle.