27 november 2007

Allsång my ass

Jag vet inte varför jag alltid måste göra alla fjantiga personlighetstest jag hittar, kanske kan det ha att göra med min förkärlek för att kategorisera saker. Tydligen även mig själv.

Senaste resultatet:

Flest C: Obskyrt ofolklig.
Om du fick välja så skulle du bo i ett eget land, med egna lagar, där folklighet och allsång var strängt förbjudet. Du hatar allt som har med sång att göra. Nej förresten, du hatar allt som har någonting att göra med gemenskap. Du gillar att vara ensam, vara lite svår och har egna, speciella hobbys. Du vill helt eneklt inte vara med och leka. Det är okej. Grattis.

Behöver jag nämna att jag trivs med beskrivningen? :P

Till mitt försvar så handlade testet om Allsång på Skansen, och om jag nånsin börjar uppskatta det så önskar jag mig själv en plågsam och förtida död. Vilket torde vara lätt fixat, bara att fortsätta titta på det äckliga, äckliga programmet.

3 kommentarer:

Skäggig sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skäggig sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Skäggig sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.