15 augusti 2006

Globen 11 december = JA!

Har nu suttit och hoppat av upphetsning halva dan, det här måste vara det bästa som hänt på lääänge! Red Hot Chili Peppers i Globen 11/12, ska jag vara där eller ska jag vara där? Informerade bror och syster, och konversationerna bestod till stor del av ":D:D:D:D". Den här gången är det faktiskt försvarbart...
So; åtminstone jag, brorsan med 3 polare och syrran med en...nån mer som vill hänga med? Förutsatt att de inte fuckar upp biljetterna (jag slapp det ansvaret, så jag kan bitcha istället).
Men åh, det här kommer bli så bra! Är det inte december snart!?





1 kommentar:

Elinozo sa...

Yoyo, just nu har biblioteket öppet för studier måndag till fredag. Utlåningen, när bibiliotekarierna är där, är på tisdagar och torsdagar- men jag tror att ned är totalt ändringsbart så länge man ändrar till fasta dagar så det inte blir flytande och förvirrande.
Det kommer gå skitbra! Jacob är ju alltid i närheten och bibblan är ju hans skötebarn så det är bara att fråga honom. :)