20 augusti 2006

Sprit + Jag = Dåligt

Fy fan. Jag skulle ju INTE ha den här dagen-efter-ångesten. Det här är solklart en av de värsta nånsin också, kanske dags att inse att jag och alkohol är en dålig kombination...
Har gått igenom skickade och mottagna sms och konstaterat att jag inte har mkt minne av det skickade...inte det mottagna heller för den delen.
Diskuterade kvotering med bordsgrannarna vid middagen, på nåt sätt verkar diskussionerna alltid hamna på det området. Och som vanligt är det sällsynt att nån håller med mig, däremot blir de alltid jävligt provocerade av att jag har en åsikt. Det är inget problem att de själva tycker nåt, men att jag uttrycker vad jag tycker, det är dåligt. Folk är fan totalt ologiska. Och jag anser fortfarande att kvotering är dåligt, det finns inga hållbara argument för detta. Sluta kvotera!

Men helvete.. detta är DÅLIGT. Dåligt. Efter en flaska vin slutar mitt omdöme tydligen helt att existera. Icas äppelcider med 0.25%, that's good shit. Ska satsa på den i framtiden. Eller möjligtvis Fun light.
Behöver komma ut i den stora världen tror jag. Usch.

Stora världen får för närvarande motsvaras av Sthlm, närmare än så kommer jag inte just nu. Ska upp übertidigt imorrn och ta mig dit, skriva in mig vid universitetet, kanske lämna tillbaka en film, och träffa far min i Kista och överlämna min döda hårddisk till honom. Heldagsprojekt definitivt, för jag är helt lost i den stan.

Bläbläblä, dags att gå till Ica och försöka döva ångest med pepsi max och tuggummi. Hoppas att jag inte blir galen på vägen och får för mig att köpa ett paket cigg (vore de första cigaretterna i mitt liv jag betalade för) och försöka röka bort irritationen över mitt korkade beteende också.
Ey, kanske ska ha en vit månad? Fast nä...det kommer inte gå. Måste på en middag om mindre än två veckor. Ok, två vita veckor då (typ). Börjar nu.

Inga kommentarer: