25 augusti 2006

Tristessen gör konstnären

Har varit en lagom weird vecka det här. Lite psykologiskt jobbig på flera sätt. Just nu är jag småsur för att jag ska jobba imorrn och på söndag (HAR. INGEN. LUST.) men är ju också sorgligt pank så pengarna behövs ju även om de inte levereras förrän flera veckor senare. Dessutom har jag beslutsångest angående tidpunkt för Stockholmsflytt. Är jävligt trött på Uppsala just nu, men är rädd att bli liten, bortglömd och ensam i storstan... Eller så är det bara en ursäkt för att slippa skaffa flytthjälp och bananlådor, mer troligt faktiskt. Är väldigt bra på att klara mig själv så det är knappast ett problem.



Igår kväll/natt tillverkade jag med grannes hjälp något mycket vackert. Skåda... Barry vs. Beavers!


Tolkningar av denna fantastiska piece of art är mycket välkomna! Vad vill jag egentligen säga? Barndomsproblem kanske? Blev jag tvingad att suga av min farbrors tama gnu som 12-åring? Shoot!

Inga kommentarer: