27 oktober 2006

Alla vill vara lika perfekta som jag...

Det här borde jag inte alls göra just nu. Dålig Hanna. Fyyyyy.

Ännu en sak jag inte borde ägna mig åt: göra fjantiga meningslösa quiz! Men det gör jag ändå.

How will you die?

Murder. You're too popular--wether or not you're labelled as such.
You're most likely to be murdered by a jealous friend or co-worker,
or a student who's jealous of your ability.
Guard your back and DON'T take the back alley, for the love of God!!

Jaha. Undrar vem som är avundsjuk på mina fantastiska abilities? Knappast någon efter den här tentan...! Kanske Mums-Mums då, men det skulle i så fall vara för att jag är hälften så bred som henne. Det är det visserligen ganska många som är...så det kanske inte håller. Har bara en känsla av att hon ogillar mig. Whatever.

Apropå den här tentan. Har alltid tyckt att folk som blir helt "wooooooow, det skulle jag aaaaaaldrig klara av, du måste vara smaaaaart" när de får veta att jag läser fysik, är ganska löjliga och fjantiga. Liksom, jag tycker oftast att det som de läser verkar minst lika svårt, iaf främmande och svårbegripligt (men jag skulle säkert förstå det om jag försökte) för mig, men jag blir inte alldeles överväldigad bara för att nån annan är mer insatt i och bättre på tex personlig assistens än vad jag är. Så jag har aldrig förstått varför så många verkar bli så fulla av beundran över mitt studieval.
Men nu...om jag mot förmodan skulle klara den här tentan, då är jag fan också imponerad. Då ska jag idolisera mig själv. Då blir jag Gud. I give in, kärnfysik är ett mycket svårt och avancerat ämne, och när jag får ut min examen kommer jag kräva att alla lägre stående människor putsar mina skor!

Sen var det det här med hunden och dammsugaren då, som ni säkert minns. Vad ska jag säga... Det var intressant, helt klart. Hunden, modell snuttegullkräk ("åh så söööööt, jaaaaa Fiiiiido, slicka mig i ansiktet, jag tycker om det sååååå mycket, ja, ja, bakterier, mmmmmm, du luktar så GOTT, JA, MEEEER...!"), ligger nu och rycker lite apatiskt i en bananlåda under köksbordet. Slängde åt den en apelsin, alla gillar väl apelsiner, men den blev bara stirrig och började tugga frenetiskt på sitt högra bakben. Tönt.
Dammsugaren verkar må bättre. Jag förstår nu till fullo den oerhört mäktiga och harmoniska känslan som en dammsugarslang vid underlivet ger.... :|
All in all, det här var inte kinky nog för mig. Nästa vecka återkommer jag med nya experiment, där hettan skruvas upp! Eventuellt behåller jag hunden tills dess, den är säkert användbar på många sätt.

Tills dess blir det nedkylt tentaplugg, har ju ännu en (om möjligt ännu värre) att misslyckas fatalt med. Det ska bli kul.
Skulle mycket hellre vara med fluffmonstret ikväll, men den bittra verkligheten gör sig påmind. Dock finns det delar av den som verkligen inte är bittra, utan helt underbara, kanske därför de känns smått overkliga. Tycker om dig precis som du är, sluta aldrig att vara du.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är nästan så man borde cykla till Solna och be om en huvudnyckel för att undsätta hunden. Vad du är elak alltså. Hoppas Fido lever tills mitt nästa besök.

Ditt fluffmonsters vill inget annat än att få fortsätta vara ditt fluffmonster. Bara du lovar att sluta upp med dina kinky experiement på söta hundar. Dammsugarna... Hmm... Ptja, jag har inte lokaliserat något nervsystem hos dem, så fortsätt du.

Vi ses ikväll! <3