26 oktober 2006

Uppsvälld tentaångest

Tenta om en timme. Tentaångest modell STOR.

Detta tycks även vara temat för min kropp idag...fuck, jag så totalhatar dagarna innan mens (ännu mer dagarna under den då...). Jag är helt jävla uppsvälld. Kan inte få på ringar på fingrar, mina ögon har drunknat bakom vattenfyllda ögonlock (försökte sminka bort det värsta men svåååårt), och att få igen ett par byxor över magen ska vi bara inte tala om. Argh.


Kan ju börja bete mig odrägligt också då, och skylla på PMS. Dock tror jag inte riktigt på detta fenomen, jag har aldrig känt av nåt annat än de rent fysiska effekterna överhuvudtaget. Verkar bara vara en ursäkt för vissa brudar att flippa ur och vara allmänt jobbiga. På ett politiskt korrekt sätt. Och äta choklad of course. Själv äter jag choklad jämt, och flippar när jag har en anledning. Och hormoner är inte anledning nog. Det är bara kontraproduktivt beteende att skylla på PMS, fattar ni inte vad det gör för resten av världens kvinnor förutom er själva? Inte så jävla kul att aldrig bli tagen på allvar när man är arg, utan bara bli bortviftad av nån korkad man, med "Har du mens eller? Hehehe.". DÖ, säger jag bara.
Världen och alla dessa puckade individer...
Nu återstår bara att se exakt hur puckad jag är idag. Kärnfysik....hrrk. Wish me luck.

Inga kommentarer: