26 oktober 2006

Veckans kinky experiment

Jag är ganska uttråkad. Rastlös. Vill snabbspola 24 h framåt, och sen en vecka till lite snabbt efter det. Satans jävla tentaperiod. Jag vill så hemskt mycket klara tentan imorgon, men känner mig oerhört tveksam till om det är möjligt :/
Om jag bara kunde få mig själv till att plugga, eller åtminstone städa, nåt vettigt. Hela golvet är fullt av damm och smuts, plus alla smulor (bröd, frön oc
h säkert nåt annat jox också, pirog kanske?) som jag bara borstar ner på det med tanken "jag ska ju ändå dammsuga snart". Nu får det fan vara nog. Innan jag somnar ikväll/inatt ska jag dammsuga. Skitsamma vilken tidpunkt det är. Känns bra att ha bestämt detta.
Således kan jag ägna mig åt andra funderingar nu. Som...till exempel vad jag vill göra med nästa helg. Det är liksom en ledig helg (än så länge). Den närmsta går till joniserande strålnings växelverkan samt städning av Phylleborum (blah), men veckan därefter finns det två lediga röda dagar som bör användas till nåt bra. Frågan är vad...skulle vilja åka hem (alltså hemhem) och...vet inte, fjanta runt där lite och så. Lär inte ha så mkt ledig tid runt jul, så kanske borde försöka avverka nån växelverkan (skaaaadad) med gamla vänner (partiklar?) lite tidigare. Problemet med detta är isåfall att jag jobbar till 22 på fredagkvällen, och det känns som lite slöseri med tid att åka tidigt på lördagmorgon. Hum. Eller går det sena fredagsbussar kanske? Har iförsig en ledig helg två veckor senare också, kanske kan ta det då. Om jag inte får nåt irriterande jobbschema som fuckar upp saker, det brukar vara så.

Lite efterforskning på swebusexpress.se gav att det faktiskt går en buss 22.30 på fredagkvällen. Den bör vara möjlig att hinna med, även om det blir tight. Då är det alltså inte längre en fråga om kan, utan om vill. Får tänka vidare...

Vilket osökt för mig vidare till kategorin "Saker man inte vill tänka på, eller ens se när man blundar":



Mest irriterande är att han faktiskt är lite lik nån jag känner. :S

Eller så... Vilket är nu mest kinky egentligen?
För att kunna bedöma detta någorlunda rättvist får morgondagens shoppinglista se ut som följer:

Symaskin
Fluffigt pälsaktigt tyg
Hund
Strap-on i lagom storlek

Dammsugare har jag redan. Efter närmare undersökning av slangen på denna har jag kommit fram till att diametern är 3 cm. Alltså ingen Mr Rabbit! Hunden bedöms vara anpassningsbar.
Kommer bli en intressant eftermiddag. Vilken tur att jag inte tycker om hundar. Och vilken otur för hunden...
Jag är medveten om att denna undersökning inte riktigt kommer bli rättvis eftersom jag inte lär kunna få nån känsel i en strap-on, inte ens om det är en 1000-kronorsRabbit. Men vi får se till de psykologiska effekterna, det är ändå dessa som är de vitala i det här fallet tror jag. Förutom för hunden då. Eller ja, inte enbart psykologiska för den iaf.

Återkommer förhoppningsvis under morgondagen med resultat av den högst vetenskapliga undersökningen! :)
Och den som har några synpunkter på labbrapporten kan få mailadressen till min labbhandledare, en trevlig homosexuell dvärg som säkert har mycket att...ge.

1 kommentar:

Jag vill vara kung i Versailles! sa...

ja vet inte riktigt när är orensmiddagen? alla har börjat prata om den nu så snart va? om den passar in i min planering.
ska du gå?