23 november 2006

Jag är omusikalisk

Snart ska jag till mitt ostimulerande jobb och infiltreras av hamburgerlukt i 4 timmar. Can't wait. Ännu en dag som bara försvunnit...och har bara pluggat lite. Men jag kan ju rabbla muskler, hjärtklaffar och nefronstruktur lite tyst för mig själv när jag halkar omkring bland pommes och dipsåser och försöker att inte få en fraktion på collum femur.

Sen har jag inte så mycket mer att gnälla över idag...faktiskt. Imorrn blir det Karlstad för första gången sen i somras, men jag misstänker att det kommer se ut precis som vanligt. Grått höstmörker, med skrikigt brandgula bussar :)

Har nyss konstaterat att jag tydligen är tondöv, eller iaf tondövare än genomsnittsmänniskan.
Test
Bara 66.1%... Helvete också, måste jag lägga ner min rockstjärnekarriär nu?
Kanske lika bra, eftersom det är omöjligt att hitta en officiell fiolaffär i hela stan! Eller så är det ödet, Gud kanske inte vill att tondöva Hanna ska plåga sin omgivning med tondövt gnisslande, så hon får ingen A-sträng. Damn....

1 kommentar:

Anonym sa...

80.6% Correct
Jäää bäjbi jjäääää. Ouh Aah...

Och du ska visst ha en sträng, vi ska bara irra bort ett par timmar till, sen ska vi hitta ett öppet ställe.

http://www.fiolaffaren.se/ Den som tydligen hade flyttat då, men mycket dyra strängar.
Nästan så du får börja spela gitarr istället med de där strängpriserna :|

Önskar nästan jag också arbetade nu, så jag hade haft en bra anledning att inte plugga. :[