25 december 2006

Julens tema: Lama

Titta, där är laman! Dääääär! Den springer, spottar, hoppar ner i en kaffekopp... Såja. *klappar* Fin lama.

Vill hem och leka med min platta 19"-leksak. Idag...har jag ätit. Och spelat kort i tre timmar, och pratat tyska. "Meine Lama fickt deine Lama!"
Så ska ingen säga imorrn hoppas jag, för då ska vi till mormor och morfar, där även Björn och Friedrike befinner sig...dåligt tillfälle att prata "tyska" :P
Mer mat istället då, suck, jag är mätt. Hällde i mig nästan en hel flaska vin under kvällen, kände mig lite uppspelt ett tag - laaaamaaaa! - men sen fick jag övergå till julmust och choklad.
Imorrn ska varenda jävel ut utom jag, för jag vill inte. Visserligen lite tråkigt att sitta hemma, men vad ska jag ut och göra...känner knappt nåt folk här längre så jag har ingen att träffa, och då återstår bara raggningsscenen, vilken intresserar mig alldeles oerhört lite. Inte alls, as a matter of fact. Ok, man skulle kanske kunna gå ut för att dansa...men nah...nej...jag tror inte det. Ovärt.

Jag får leka med laman istället.

3 kommentarer:

Useless sa...

Laman sov hos mig inatt. han var jättte mysig. len och alldelses underbar att ligga och kolla på...

Anonym sa...

Varenda jävel förutom du och jag ska ut iallafall :] (fast jag kanske inte räknades)

Fan dig som har 19" nu :| *avis*

*längtar lite mer till sommaren och allt vad det innebär med vatten vatten* Vi måste få ihop till en segeltävling i kristihimmelsfärdshelgen! :]

Anonym sa...

Heeeei...



*fluff*
Vi ses imorgon *längtar*