6 februari 2007

Lista över googlingar

Vissa når den här bloggen genom googlingar.

Det finns ett brett spektrum av sökord som kan leda hit har jag märkt, och ibland undrar jag verkligen vad det egentligen är vissa är ute efter, och ännu mer om de var nöjda med resultatet (dvs den här bloggen). Jag har en spontan känsla av att de i de flesta fallen var missnöjda och försökte en med annan länk sedan.

Varför tror jag då detta?
Jo...såhär är det va:

Saker som folk googlat, som lett dem till One April Day

runkas
hjärtklaffar anatomi
fiolaffär i stockholm
jobba för mycket pga csn
kalle anka fnö
pissig granny
böld underliv
californication
nyårskrönika
fista
bryter ihop
bo granne med föräldrarna
varböld i underlivet
"Rapa högt"
runka av patient
utbytesstudent diabetes
"Essinge Autoservice"
uppsala fiolaffär
pro-ana bloggar
fiolaffär uppsala
bantningshets
förlossning amputera
bosse batong karlstad


Vad kan vi då säga om detta?

För det första; runkning är naturligtvis ett intressant ämne, i synnerhet när det gäller den passiva formen, och allra mest när runkoffret är en hjälplös patient! Jag slår vad om att det är nån pervers liten sjuksköterska därute nånstans som smyger omkring på sjukhuset på nätterna och runkar alla hon ser...

Vidare kan man konstatera att fiolaffärer inte är speciellt vanliga varken i Uppsala eller Stockholm, vilket jag själv bittert har erfarat, och att man alltså leds hit om man letar efter en sån. Bra där.

Det är lite smickrande på nåt sätt att man kan komma hit genom Californication, relevansen är väl inte den högsta, men still.

kalle anka fnö, well, jag länkar ju iaf dit, mycket bra sida, så googlaren ifråga bör känna sig nöjd. Fnö?

Bo granne med föräldrarna låter jävligt obehagligt skulle jag spontant säga, inte bara för att jag bor i en studentkorridor och de i en småstad 30 mil härifrån. Frigör dig för helvete!

Jag hoppas att eventuella anorexiaivrare inte tycker sig få ut något av den här bloggen, för det sista jag vill är att sprida pro-ana-vibbar, men läs gärna och försök sluta vara så förbannat emo. Anorexia är sjukt, och det är en milsvidd skillnad på att vara sjuk och att hetsa, uppmuntra och förhärliga sina problem.

Min undran över vad som amputeras vid en förlossning är stor. Barnet? Livmodern? Magen, eller kanske...benen? Nej, nu vet jag. Duuuuh! Det är ju förstås varbölden i underlivet!

Jag förstår att man kan begränsa sitt jobbande pga CSN, eftersom studiemedlet minskar när man själv tjänar för mycket, men hur i helvete kan man jobba för mkt pga csn?
"Nej du vet, jag får så mycket i bidrag nu, så jag känner mig tvungen att jobba mer och mer så att inte bidragsdelen överskuggar mina ärligt ihoptjänade slantar!"
Eller kanske så att CSN strular så mycket och ger så mycket ångest att studierna går åt helvete, och den stackars studenten måste börja jobba för att betala hyran och få i sig några nudlar till havrehrynsgröten istället? Livet är fan inte lätt alltså.

"Rapa högt", jo det kan man ju göra. Om man vill.

Den sista posten på listan är kanske den märkligaste (konkurrensen är hård). Eller ja, jag tycker den är märklig iaf. Tydligen är Bosse Batong ett uttryck för polis? Inget jag nånsin hört förut, och definitivt inte det som åsyftades när jag använde det. Måste vara nån jävligt WT:ig person som letar efter Karlstads poliskår. Eller nån hyfsat kinky, eller...nä, jag vet inte.

Kinkigare än pissig granny blir det fanimig inte iaf.
"Åh, jag känner mig så kåt, får jag pissa på din farmor?" :| :|

Slutligen hoppas jag att alla fistningsfantaster leds hit och inspireras att fista fler dvärgar (och annat förstås, speciellt labassar). Fistning åt folket! Fista på! Halleluja! *luftfist*

1 kommentar:

Tanja Suhinina sa...

Googlesökningar är fantastiska. Jag får jämt en massa träffar på "sorgliga historier". Finns det en sekt som googlar sorgliga historier? Eller hur är det? Och varför min blogg, av alla?